Известие

Collapse
No announcement yet.

ИЗБИ БИЕЛА

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
    A ти къде видя тук някой да оплюва мотора 1.7 8v ?!?
    Ако нямаш какво да кажеш по темата, ще те помоля да не я обръщаш в "общи приказки" !
    Ако трябва да съм пунктуален, Ваклин загатна за 1.7, а по повод препоръката ти има няколко други мнения в темата, които са стил Общи приказки... както и да е... моля да се изтрият мненията ми в темата!
    Last edited by Max; d.m.y г., 00:06.
    Alfa Romeo 145 1.9 JTD

    Comment


    • #32
      По-всяка вероятност е имало някакъв проблем с двигателя или наслагване на няколко проблема.
      Газта може да е ускорила нещата но едва ли е била причината ...относно маслото, евентуалния му недостиг е значително по фатален, от това каква марка е.
      Last edited by dimo; d.m.y г., 01:00.
      sigpicAlfa 155 2.0 16v

      Comment


      • #33
        Залагам че като отворят матора биелните лагери ще са червени. Лошо мазане. Преди време така гръмна и моя.-Имаше си масло бол но явно не е стигало достатъчно до лагера
        Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
        sprint tropheo
        155/1.8
        156/2.0 Selespeed

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
          Залагам че като отворят матора биелните лагери ще са червени. Лошо мазане. Преди време така гръмна и моя.-Имаше си масло бол но явно не е стигало достатъчно до лагера
          Хахаха те майстори като ги отварят тия мотори ги правят по 3 пъти и пак немогат да рзберат кво става вие у форума на боб и кафе ги познавате браво
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #35
            Ма аз само ги троша ве))
            Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
            sprint tropheo
            155/1.8
            156/2.0 Selespeed

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Max Покажи съобщение
              Само не разбирам защо този 1.7 толкова ги дразни някои хора, че все го оплюват. Според мен е доста подценен във форума този двигател
              Това е най сполучливия 8 клапанов мотор колега
              155 2.0 16v МY95 Sport

              Comment


              • #37
                Благодаря много за мненията .Ок ,причини много ,коя е точно никой не знае.Сега ще тарся нов мотор.Някакви предложения ?Дали да слагам пак 1.7 или да заложа на друг мотор.Ако някой донор предлага сърце за моята красавица моля пише.

                Comment


                • #38
                  Чакаме снимките Докторе

                  Comment


                  • #39
                    КАРТИНКАТА Е ГРОЗНА
                    Attached Files

                    Comment


                    • #40
                      В раздел Продава , има доста 155-ци на части.
                      Най добре си е същия мотор да търсиш според мен,освен ако не намериш нещо супер изгодно, което да компенсира разходите по монтажа.

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от dr.VSarachev Покажи съобщение
                        Благодаря много за мненията .Ок ,причини много ,коя е точно никой не знае.Сега ще тарся нов мотор.Някакви предложения ?Дали да слагам пак 1.7 или да заложа на друг мотор.Ако някой донор предлага сърце за моята красавица моля пише.
                        Слагай каквото ти изпадне по-евтинко, и се моли да "укряка" още няколко годинки.
                        Alfa 155 2.0TS 8V '93
                        sigpic
                        VW LADAVAGEN '81
                        CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                        Comment


                        • #42
                          Явно никой не е чувал за елемната на изненада наречен "хидро удар" имам два мотоциклета претърпяли такова поражение, а съвсем на скоро (преди 3 дни) се разминах с още един.... това се получава от прегоряла гарнитура, вода в бензина/дизела в моя случай(последния) след последното зареждане от Петрол изкарах 1.5 литра вода от резервоара на мотора добре че не успя да я засмуче....
                          Last edited by Rider_alfa155; d.m.y г., 11:15.
                          sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
                          Suzuki GSXR 750 W настоящ
                          Kawasaki KZ 440A вече бивш

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от Rider_alfa155 Покажи съобщение
                            Явно никой не е чувал за елемната на изненада наречен "хидро удар" имам два мотоциклета претърпяли такова поражение, а съвсем на скоро (преди 3 дни) се разминах с още един.... това се получава от прегоряла гарнитура, вода в бензина/дизела в моя случай(последния) след последното зареждане от Петрол изкарах 1.5 литра вода от резервоара на мотора добре че не успя да я засмуче....
                            За да се получи "хидравличен удар" трябва клапаните да са затворени и буталото да сгъстява т.е. "духнала" гарнитура, ако водата влиза през смукателните тръби тогава двигателя ще си действа като обикновена бутална помпа
                            AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
                              За да се получи "хидравличен удар" трябва клапаните да са затворени и буталото да сгъстява т.е. "духнала" гарнитура, ако водата влиза през смукателните тръби тогава двигателя ще си действа като обикновена бутална помпа
                              отговори ми тогава как това се получава при двутактов двигател при който няма клапани???
                              sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
                              Suzuki GSXR 750 W настоящ
                              Kawasaki KZ 440A вече бивш

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
                                За да се получи "хидравличен удар" трябва клапаните да са затворени и буталото да сгъстява т.е. "духнала" гарнитура, ако водата влиза през смукателните тръби тогава двигателя ще си действа като обикновена бутална помпа
                                Май не съм съгласен с това . Ама вземи прочети и ще ти се изясни .

                                Иначе мотор пак 1.7 си намери защото за различен ще трябва да сменяш и други нещица покрай него .
                                Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                                Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                                Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                                Comment

                                Working...
                                X